29 mai 2007

Huffameg!

Huff og huff! Nå har jeg enda dårligere samvittighet enn forrige gang jeg skreiv! Jeg lovte jo tross alt å skrive i alleraller nærmeste framtid! Det blei det jo tydeligvis ikke noe av, for nå har det sannelig gått en måned! Men her kommer det hvertfall noen ord fra meg.. Bedre seint enn aldri! Er det ikke det man pleer å si?:)

Jaja.. Etter en ganske tung vinter og vår merker jeg at kreftene sakte men sikkert begynner å komme tilbake til meg. Det kan jeg love at er deilig! Jeg blir fortsatt fort sliten og selv om tankene fortsatt er i hodet mitt så er de ikke fullt så plagsomme som de har vært i det siste..! Jeg har lært at det lønner seg å snakke om ting!:) Har alltid visst det, men bare aldri fått meg til å gjøre det. Alle har da vel nok med sitt om ikke jeg skal plage de med mine tanker og problemer osv, har jeg tenkt i mange mange år. Jeg er nok ikke ferdig med alle disse tankene mine, men de har om ikke annet tatt en aldri så liten (og velfortjent?) sommerferie!:) Det kan jeg leve med.. Og av den grunn har jeg lyst til å rase opp noen ting jeg er takknemlig for! Det er noe jeg er alt for dårlig til i hverdagen; å finne ting å være takknemlig for. Derfor skal jeg rett og slett ta et aldri så lite skippertak nå:) Og for at det skal bli så ryddig som mulig tar jeg det i alfabetisk rekkefølge..:) hehe

A: Ansgar Bibelskole og alt som følger med! Et utrolig år på mange måter..

B: Bestemor og bestefar!

C: Cøliaki! Litt rar ting å være takknemlig for kanskje. Men livet før og etter at jeg fikk diagnosen cøliaki kan ikke sammenliknes. Ja det er litt mer tungvinnt, men jeg har ikke konstant vondt i magen og energinivået har økt betraktelig!

D:

E:

F: Familie. Ikke bare kjernefamilien men alle.. Tanter, onkler, søskenbarn osv.. Jeg er kjempeheldig som har en så stor familie! (over 50 søskenbarn... helt sant..)

G: Gud!

H: Hald Internasjonale Senter som ga meg muligheten til å dra til Thailand!

I: Iskrem! Bare tenk hvis ikke noen hadde funnet opp is!

J: Jesus; det sier vel seg selv! ... og Jul! De to henger forsåvidt litt sammen..

K: Kristoffer bror og Kjetil kjæreste; begge er beste av sitt slag :)

L:

M: Mamma; verdens beste! Og musikk. Hva skulle man vel gjort uten musikk!?!??!!!???

N:

O:

P: Pappa; ingen overm ingen ved siden!

Q: Q-melk!:) De har så genial kork på den melka så den kan ligge i kjøleskapet selv etter at
man har åpna den! Fantastisk :)

R:

S: Saxofonene mine!

T: Thailand; det var fem helt fantastiske måneder og jeg lengter tilbake hver bidige dag! Også er jeg veldig takknemlig for Trulte, hunden min. En aldeles nydelig skapning som er til så stor glede at det nesten ikke kan forklares..

U:

V: Venner! Jeg er heldig som har så mange venner, og jeg skulle ønske jeg fikk sagt oftere hvor glad jeg er i alle sammen og hvor mye dere betyr for meg!

W: emmm.. ja..

X: ehh..

Y:

Z: heh..

Æ: Finnes det ord på æ? Det tror jeg ikke..

Ø:

Å:

Okei.. Det var det jeg kom på i farten!

Takk for denne gang! God natt!

Klem

3 kommentarer:

Aina sa...

D finnes mange ord på æ!!! Æsj, Ære, Ærfugl, Ærlighet... Hehe.. Godt å se at d skjer noe på bloggen din, lenge sia sist, ja! Oisann, nå begynte d å regne noe grusomt, sånn på et blunk! Wow, blir litt fascinert her e sitter...

E e veldi gla i du Siv. Kosli å se at du hadde vært på bloggen min :)

Susanne =) sa...

Det er sant at vi har mye å være takknemlige for! Absolutt!

Ønsker deg en god sommer, Siv -nyd an! å hvis du vil stikke en tur innom skiferveien 1 på grubenåsen i sommer, så er du hjertelig velkommen =) jobber en del i kristiansand, men blir litt hjemme å..

Anonym sa...

Har bloggen din tatt sommerferie eller?;)