27 mars 2007

Tikken og slikt..

Huffhuff.. Nå har jeg blitt "tikka" to ganger (eller fler?)!! Hver dag tenker jeg at dette må jeg gjøre noe med, men skjer det noe? Neida.. jeg soser rundt og får ikke sumla meg til å skrive.. Men aller først må det jo sies at det ikke heter tikken! Det heter SISTEN!!! SÅ med andre ord: "jeg har den!"..

OKI, reglene er som følger: Hver spiller starter med å skrive seks rare ting om seg selv. Bloggere som blir "tatt" må skrive seks ting om seg selv i sin egen blogg, i tillegg til å angi reglene for spillet. Til slutt velger spilleren seks nye bloggere som "har den", og lister navnene deres. Etter det er gjort, skriver han eller hun en kommentar på bloggene til hver av dem, for å la dem vite at de har blitt "tatt", og at de må lese bloggen til den som tok dem for mer informasjon. (Reglene er kopiert fra Nina sin blogg......)

Here we go:

1. I høst var jeg totalt hekta på minesveiper! Jeg spilte minesvieper i alle ledige stunder... Bare spør Nina og Anne-Lise om den saken...

2. Jeg var 4 år når jeg lærte broren min (som er 3 år eldre enn meg) å knytte skoa sine..

3. Jeg ler som ei heks.. Og ofte ler jeg mye lengre enn det jeg burde rett og slett fordi jeg ler av min egen latter....:S

4. Når jeg var liten kunne jeg rape alfabetet fra A-G i en eneste lang rap..

5. Når jeg var 11 gikk jeg rundt på Ansgar og fortalte alle lærerene er at jeg hvertfall ikke skulle gå på den skolen.. Men hvor var det jeg endte opp noen år seinere? Ansgar!:) Og det er jeg veldig glad for!

6. Jeg har en lilletånegl som ikke vokser i lengden men i tykkelsen....

Jaja.. Da var det gjort!

Også har jeg jo lovt noen bilder fra når jeg hadde besøk i Thailand! Og all snøen som var jeg når jeg kom hjem.. Ville egentlig ha bilde av samme motivet nå, men jeg har glemt kameraet mitt på Vegårshei.. Nå er nemlig all snøen borte, og hvor den har blitt av det lurer jeg på! Den forsvant hvertfall på rekordtid!


Her er vi på krokodilleshow!



Vi var i undervannsverden..



Vi besøkte Lovsangshjemmet og de nydelige ungene der, både på dagen og ettermiddagen..!

Åhhh...!


I Hua Hin fikk jeg endelig ridd på elefant! Jeg fikk til og med sitte helt foran på elefanten! Weeheee!!!


Det lille markedet i Hua Hin..



Stranda i Hua Hin..



Rett fra stranda og varmen og Hua Hin til kalde Norge med masse masse snø! her hadde det allerede sunket kraftig sammen..!



Her er buret til Trulte helt begravd.. Buret er 2 m høyt...



Mitt første måltid i Norge..Nybakt brød med karbonade og speilegg stekt i hjerteform, med ost mellom!:)



På tur hos Aina og Inger Marie i Kristiansand!

Meg og Trulte.. Ho la seg sånn helt selv! Vanligvis vil ho helst stå oppå meg og kikke rundt! Men denne dagen var ho i det kosete hjørnet!:)

Kusina mi Åshild og mannen Arne fikk ei jente uka etter at jeg hadde kommet hjem. Jeg og mamma var på sykehuset og besøkte de! Det var gøy å få med seg.. Thea skal ho hete..!

Tihi!

Jaja.. Dette får være nok for denne gang! Får prøve å ikke la det gå en mnd. til neste gang!

Ha en flott dag alle sammen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det er jeg helt enig i :) ikke la det gå en måned til :) bortsett fra det var det gøy å se bilder :) jeg vil også ri på elefant (i india helst), selv om jeg har høydeskrekk og kommer til å sitte og brekke meg hele turen sikkert :)