01 oktober 2006

Nesten ferdig på Hald for i høst........!

Jaja.. Etter stor etterspørsel og pågang har jeg endelig funnet det for godt å oppdatere litt på bloggen min. Litt dårlig av meg å ikke oppdatere mer enn en gang i måneden, men det skal det bli en forandring på! Forhåpentligvis!
Ja, nå er det altså bare 9 dager til vi reiser, og det blir ganske så spennende. Det hele er igrunnen ganske uvirkelig. Det har lissom vært så langt fram i tid, så hodet mitt prøver å lure meg til å tro at det fortsatt er en evighet til vi drar. Men det er altså ikke sant! Vaksinene er unnagjort ( i alt 7 stikk, + en drikkevaksine...), vi har fem dager igjen på Hald, pakkeliste og flybillett ligger i skuffen sammen med passet jeg henta på ambassaden til thailand i Oslo for noen uker siden, og sist men ikke minst; sommerfuglene begynner å formere seg..!:) Så jeg begynner å bli klar for avreise... Denne uka får jeg bruke til å få hodet med på det hele!

4 kommentarer:

VegårshEirik sa...

Heisann Siv! Lenge sia sist... Så gildt at du har fått dæ blogg, så får mi mauliheten t å følle me når du reiser!!

Du får ha god tur, lykke t me alt arbeid o.l. der nede, så snakkes mi nok nærmere sommern!! (om ikkje før, sånn i bloggerverden...)

Aina sa...

Jaja, Siv. Da e d ikje lenge t du forlater norsk jord. E merker at e misunner dæ litt... E kommer t å savne dæ. Men e gleder mæ veldi t å lese om alt som skjer der nede! Du kommer sikkert t å oppleve mye spennende!

Ville vel egentli bare ønske dæ lykke t :) Du e ei herlig jente.

Anonym sa...

Hei:) Du kjenner ikke meg, men så link til siden inne på Kathrine sin side.. Jeg var i thailand for to år siden. Og du kan virkelig glede deg! Veldig kjekt!! Kos dere

Anonym sa...

SIV. e venter på oppdatering fra thailand...